Avbestilling

Avbestilling av kjøpte billetter utført via vår nettside:
Avbestilling gjøres her på denne siden eller via e-post avbestilling@kolumbus.no. Reisende som avbestiller via denne siden innen 12 timer før avreise, får 95 prosent av billettprisen refundert. Avbestilles billetten via e-post innen 12 timer før avreise, refunderes 90 prosent av billetten. Avbestilles reisen via denne siden innen seks timer før avreise, refunderes 50 prosent av billetten. Avbestilles billetten via e-post innen seks timer før avgang, refunderes 45 prosent av billetten. Det gis ingen refusjon for reiser som avbestilles mindre enn seks timer før avreise.

Ved eventuelt endring av tur- eller tur-/retur reiser må hele reisen avbestilles på denne siden innenfor våre avbestillingsfrister, og ny billett kjøpes. Ved eventuelt avbestilling av tur- eller tur-/retur reiser må hele reisen avbestilles på denne siden innenfor våre avbestillingsfrister. For tur-/retur reiser gjelder avbestillingsfristen fra utreisetidspunkt på utreise billetten, har du allerede benyttet din utreise kan returen ikke endres / avbestilles.

Beløpet som refunderes går tilbake til Visa- / MasterCard kortet som ble benyttet ved billettkjøpet.

Tapte reiseutgifter må tas via egen avbestillings- eller reiseforsikring.

Avbestilling av reservasjon utført med Kolumbuskort med Reisepenger- / Bedriftskonto via vår nettside:
Avbestilling gjøres her på denne siden. Reisende bes om å utføre avbestillingen helst innen seks timer før avreise.

Ved eventuelt endring av tur- eller tur-/retur reiser må hele reisen avbestilles på denne siden innenfor våre avbestillingsfrister, og ny billett reserveres. Ved eventuelt avbestilling av tur- eller tur-/retur reiser må hele reisen avbestilles på denne siden innenfor våre avbestillingsfrister. For tur-/retur reiser gjelder avbestillingsfristen fra utreisetidspunkt på utreise billetten, har du allerede benyttet din utreise kan returen ikke endres / avbestilles.

Tapte reiseutgifter må tas via egen avbestillings- eller reiseforsikring.

Reisende som har reservert billetter med Kolumbuskort med Reisepenger- / Bedriftskonto, og som ikke møter opp til avgang, faktureres 75 prosent av pris på enkeltbillett.

Avbestilling av reservasjoner utført med Kolumbuskort (med f.eks 30 dagers billett) via vår nettside eller Kolumbus Mobilapp billett:
Avbestilling gjøres her på denne siden. Reisende bes om å utføre avbestillingen helst innen seks timer før avreise.

Ved eventuelt endring av tur- eller tur-/retur reiser må hele reisen avbestilles på denne siden innenfor våre avbestillingsfrister, og ny billett reserveres. Ved eventuelt avbestilling av tur- eller tur-/retur reiser må hele reisen avbestilles på denne siden innenfor våre avbestillingsfrister. For tur-/retur reiser gjelder avbestillingsfristen fra utreisetidspunkt på utreise billetten, har du allerede benyttet din utreise kan returen ikke endres / avbestilles.

Tapte reiseutgifter må tas via egen avbestillings- eller reiseforsikring.

Reisende som har reservert billetter med Kolumbuskort (med f.eks. 30 dagers billett) eller Kolumbus Mobilapp billett, og ikke møter opp til avgang, faktureres 75 prosent av pris på enkeltbillett.

Reservasjons nr. (står på din billett)
Mobil nr. (står på din billett)
Vi fant ingen bestilling/reservasjon med angitt reservasjonsnummer og telefonnummer. Sjekk at du har skrevet riktig informasjon eller send en e-post til avbestilling@kolumbus.no så skal vi se nærmere på saken din.
Bestillingen er allerede kansellert.